28 julio, 2012

Poemas de los guerrilleros gallegos


A meu pais 

Meu pais... meu pais... 
meus irmans. 
Non pensades que eu esquenzo 
d'a casa y onde naxin 
onde os padres que me criaron 
estan sofrendo por min. 
Si algun dia vos dixeran 
que na loita en cain 
que meu chorades non quero 
pois unh'a mision cumplin 
a de libertar o povo 
desta canalla ruin. 

Despertade, labrego 

Homes, mulleres e nenos 
cada un con sua guadaña 
detras de toda a falanxe 
pra botarlos d'España. 
Non sodes solos vosoutres 
defendendo vosa terra 
pois tedes a gran axuda 
do Exercito guerrilleiro. 
E non habra mais abastos 
ni grandes contribucions 
e o producto sera noso 
finando co os ladrons. 
Non sedes panvos labregos 
que no nus leven os froitos 
e non maltratem os fillos 
estos faxistes cochinos. 
Vaimos todos a la loita 
todos o povos unidos 
a botar da nosa Patria 
a os ladrons e asasinos.

No hay comentarios: